Classic cars Citroën‎
cl_15_020_039cl_15_020_03814r13_14r9614r6914r9514r6314r6114r6214r10

Nový Citroën Jumper

Ještě praktičtější, úspornější a bezpečnější…

Nová generace Citroënu Jumper využívá to nejlepší z know-how značky, a to jak v oblasti designu, tak i z hlediska ergonomie, bezpečnosti a úspornosti provozu. Nový Jumper navíc nabízí široký výběr z tvarů karoserie, výšek vozu či rozvorů kol. Sestavte si svého pomocníka na míru.

KONFIGURÁTOR CHCI PŘEDVÁDĚCÍ JÍZDU


Náhradní vozidlo ZDARMA

Garance 5 LET

informace o cenách a financování
na telefonním čísle
605 800 800


Popis produktu

Výrazně obnovený design

Nový Citroën Jumper dostal velmi moderní exteriér, který patří do své doby a přitom si plně zachovává funkčnost. Dynamiku a robustnost mu dodává především výrazný ochranný nárazník, nové přední blatníky s vystouplými liniemi a nová kapota.

Přední karoserie má novou masku chladiče a světelný podpis s protáhlými světlomety. Světlomety mohou být opatřeny denními světly s LED diodami, které zvyšují viditelnost vozu pro větší bezpečnost.
V zadní části dostal nový Jumper nízko posazený široký nárazník, který usnadňuje nakládání a vykládání vozu. Nová zadní světla jsou vertikálně umístěna ve vyšší poloze, což napomáhá jak z hlediska ochrany, tak viditelnosti.

Čistý interiér s důrazem na funkčnost

Nový Citroën Jumper nabízí homogenní interiér s důrazem na snadné používání, který se opět o něco přiblížil interiéru osobních vozů. Důraz je přitom kladen na praktičnost a ergonomii při práci.
Vysoko položená kabina vozu byla koncipována tak, aby maximalizovala uživatelský komfort celé posádky a usnadnila jí každodenní pobyt na palubě. Každý ovladač či tlačítko pak padne přirozeně do ruky a řidič má v zorném úhlu pohledu potřebné prvky výbavy jako je řadicí páka, ovládání klimatizace a multimediálního systému či sklopná a výsuvná psací podložka.

Sedadla jsou opatřena výškově nastavitelnými a snímatelnými opěrkami hlavy, sklopitelným opěradlem, loketní opěrkou, nastavitelnou bederní opěrkou a jsou podélně nastavitelná. Sedadlo řidiče může být vybaveno systémem proměnného odpružení, které se nastavuje podle hmotnosti řidiče.
Nový Citroën Jumper také nabízí až deset odkládacích přihrádek a velký stropní úložný prostor nad slunečními clonami s užitečným objemem 22 litrů, který zvenku není vidět.

Vyberte si tvar karoserie

Nový Citroën Jumper nabízí rozličnost tvarů karoserie, které se liší v délce, v rozvoru a ve výšce. Celkem je v nabídce 8 tvarů karoserie od 8 do 17 m3.

Vůz je tak k dispozici v mnoha verzích, které co nejlépe odpovídají specifickým profesním potřebám:

  • plechové a prosklené furgony,
  • furgony s vestavbou 3 sedadel ve 2. řadě (realizované společně s firmou Durisotti),
  • valníky s jednoduchou (3 místa) nebo dvojitou (7 míst) kabinou,
  • korby s celkovou povolenou hmotností jízdní soupravy 3,5 tuny a označením 335 a nyní rovněž 435 Heavy 5,
  • základy pro karosářské přestavby: podvozky, valníky a plošiny,
  • pro přepravu osob je určen nový Citroën Jumper v pěti a devítimístné verzi kombi.

Architektura a ergonomie usnadňující nakládání

Nový Citroën Jumper nabízí vynikající ergonomii a příkladnou architekturu pro co nejlepší poměr mezi užitečným objemem a vnějšími rozměry vozu:

  • šířka nákladového prostoru mezi podběhy kol Best in class 142 cm,
  • užitečná šířka 187 cm,
  • užitečná délka na úrovni nejlepších furgonů, dosahující až 407 cm,
  • užitečný objem od 8 do 17 m².

Nový Citroën Jumper nabízí rovněž optimalizovaný přístup pro snadnější manipulaci s nákladem:

  • boční posuvné dveře jsou až 125 cm široké,
  • zadní dveře s výškou až 203 cm, nejvyšší v kategorii,
  • otevírání zadních dveřív úhlu 96°, který lze díky výsuvnému táhlu zvětšit na180°, nebo za příplatek až na 270°,
  • nákladový práh, jehož výška se pohybuje od 49,3 po 60,2 cm,
  • zadní pneumatické odpružení, kvůli kterému se může světlá výška změnit o 7 cm, při zachování konstantní světlé výšky vozu bez ohledu na zatížení.

Nové technologie pro větší bezpečnost

Intelligent Traction Control (ITC) – systém usnadňující jízdu na povrchu se zhoršenou přilnavostí (bláto, sníh, náledí). Tato funkce dokáže zjistit, že se vůz dostal do nepříjemné situace, která by mohla zkomplikovat rozjíždění i jízdu.

*Systém HDC – regulace rychlosti při jízdě ze svahu, usnadňuje jízdu především na blátivém nebo štěrkovém povrchu. Snižuje riziko smyku nebo nebezpečné rychlosti při vjezdu na stavbu.

Programovatelný tempomat a omezovač rychlosti umožní udržet nebo omezit rychlost vozu na naprogramované rychlosti bez ohledu na profil trati, bez nutnosti sešlapávat pedál akcelerátoru. Řidič může změnit rychlost vozu sešlápnutím pedálu akcelerátoru nebo pomocí tlačítka vlevo pod volantem.

Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu je spojený s kamerou umístěnou nad vnitřním zpětným zrcátkem a neustále tak sleduje vozovku před vozem. Pokud řidič přejede plnou nebo přerušovanou čáru bez toho, že by zapnul směrová světlo, na palubní desce se rozsvítí kontrolka a v palubě se ozve zvuková výstraha.

Detekce poklesu tlaku v pneumatikách – systém přímého typu, kdy je každé kolo vybaveno čidlem tlaku a řidič je v případě defektu pneumatiky nebo ztráty tlaku informován o tom, kterého kola se to týká.

Parkovací asistent se zpětnou parkovací kamerou a funkcí overlays se spouští automaticky po zařazení zpátečky. Kamera, která je zabudovaná na úrovni třetího brzdového světla, přenáší obraz zadní části vozu na dotykový pětipalcový displej.

Ochrana před vykradením vozu využívající kameru zobrazuje automaticky po otevření zadních dveří zadní část vozu na dotykovém displeji

Nabídka motorizací

Nový Citroën Jumper je k dispozici se 6 robustními a výkonnými naftovými motory:

2.2 HDi 110 (81 kW – 110 k DIN – 250 Nm při 1750 ot/min) v sobě spojuje nízkou spotřebu a uživatelský komfort. Je určen především do městského provozu. Je spojen s manuální šestistupňovou převodovkou.

2.2 HDi 130 (96 kW – 130 k DIN – 320 Nm při 1800 ot/min) nabízí dobrý kompromis mezi výkonem a spotřebou pro provoz ve smíšeném režimu. Je vybaven manuální šestistupňovou převodovkou.. Tento motor je nabízen rovněž s technologií Stop&Start:e-HDi130 s vynikající úrovní spotřeby (6,6 l/100 km) a emisí CO2 (175 g).

2.2 HDi 150 (110 kW – 150 k DIN – 350 Nm při 1750 ot/min) pro použití vyžadující vynikající výkon, točivý moment a akceleraci. Používá manuální šestistupňovou převodovku a může být také v případě motoru e-HDI 150 spojen s technologií Stop&Start.

3.0 HDi 180 (130 kW – 177 k DIN – 400 Nm při 1400 ot/min) je ideální pro verze s velkým objemem nákladového prostoru a převážení nákladů vyžadujících velký výkon. Tento motor je opatřen manuální šestistupňovou převodovkou.

Každý z motorů, které jsou v nabídce vozu nový Citroën Jumper, byl vyvinut tak, aby odolal nejnáročnějším uživatelským podmínkám a nabízel veškerý potřebný výkon bez ohledu na podmínky jízdy a zatížení.

Větší spolehlivost a nízké náklady

Pro ještě větší spolehlivost bylo u vozu nový Citroën Jumper použito vylepšení u řady prvků výbavy. Jedná se o novou koncepci držáků tlumičů, nový větrací otvor pro lepší těsnost, posílení závěsů dveří a struktury karoserie, přepracovaný systém vystřikování u motorů HDi 110, 130 a 150 a vylepšené brzdění z hlediska výkonu, odolnosti a hluku.

Nový Citroën Jumper navíc vykazuje u některých verzí pokles spotřeby až o -15 % oproti současnému modelu (například furgon L3H2 HDi 130 s šestistupňovou manuální převodovkou: 8,7 l/100 km ve smíšeném režimu oproti 7,4 l/100 km u této nové verze), ale také snížení emisí CO2.
Motory e-HDi 130 a e-HDi 150 s technologií Stop&Start umožňují v závislosti na dané verzi dosáhnout úspory paliva o 0,5 l/100 km při jízdě ve městě a snížení emisí CO2 o 5–6 gramů oproti verzím bez systému Stop&Start.

Jeho účinné motory přinášejí úsporu spotřeby paliva, ale také nákladů na údržbu, takže nový Citroën Jumper umožňuje jednu z nejvýhodnějších frekvencí údržby v této kategorii: až 48 000 km nebo 2 roky. Nový Citroën Jumper tak patří mezi vozy s nejnižšími provozními náklady.



TOP