Popis produktu
Prostornost a promyšlený interiér
Automobil je skutečně velice prostorný a v jeho útrobách lze přepravovat devět dospělých osob. Nitro vozu obsahuje celou řadu odkládacích prostorů včetně kapsy ve dveřích, čalouněnou loketní opěru na dveřích, otevřené police v pravé části palubní desky nebo popelník, zapalovač i samostatnou zdířku 12V pro napájení navigace, telefonu či ledničky nebo dvojici uzavíratelných schránek v její spodní části. Pohodlí zvyšuje i praktický sklopný stolek ve středu opěráku prostředního sedadla či výklopná deska s klipsem, která se vyklápí vzhůru z horní části středu palubní desky. Do zadní části prostoru se dostanete překlopením krajního sedadla prostřední řady dopředu. Šest sedadel ve dvou zadních řadách nabízí dlouhé sedáky i opěráky s oporou při průjezdu zatáček a individuálně stavitelným sklonem loketní opěrky. Prostor zavazadlového prostoru dosahuje objemu 1000 litrů.
Místo řidiče Jumperu Kombi
Sedadlo řidiče je pohodlně dostupné díky dobře umístěnému schůdku a dveří uzpůsobených k otevírání do široka. Řidič sedí vysoko, má dokonalý přehled o dění před ním. Sedadlo má standardní nastavení ve všech směrech, regulovat lze tuhost bederní opěrky, výšku a sklon sedáku.
Volant je situován více kolmě, ale jinak se cítíte jako na palubě osobního vozu. Volant je tvořen tlustým věncem a po stranách od středu má umístěna tlačítka ovládání audiosoustavy a sady hands free. Pod volantem se nachází trojice masivních páček aktivujících stěrače, blinkry, vnější osvětlení a tempomat. Středu palubní desky vévodí panely automatické klimatizace a audio vybavení. Pod nimi jsou spínače centrálního zamykání, mlhovek, varovného osvětlení či deaktivace protiprokluzové soustavy ASR. Tlačítka jsou velká a snadno dostupná. Veškeré údaje o jízdě a stavu vozu jsou zobrazovány na velkém monochromatickém displeji uprostřed přístrojové desky. Máte tak přehled o čase, teplotě vnějšího prostředí a ujeté vzdálenosti. Rukověť nedlouhé řadicí páky nalezneme v bezprostřední blízkosti volantu doslova v palubní desce, zatímco madlo ruční brzdy je umístěno po levé straně sedadla řidiče, aniž by při nástupu a výstupu z vozu nějak překáželo.
Design exteriéru
Robustní styl, současný trendový design, dynamické pojetí kvality osobního vozu a odolnost užitkového vozu. To vše jsou charakteristiky Jumperu Kombi. Vůz vycházející původně z dodávky má osobitost a švih moderních stylistických tendencí. To se projevuje například u bočních blikačů na zpětných zrcátkách.
Předsazený masivní nárazník s velkým továrním znakem na přídi má rozměrné vzduchové vstupy pro chladič, mlhovky a nášlapy usnadňující mytí nadstandardně velkého čelního skla. Na profilu karosérie jsou patrné účelové hranaté proporce zvyšující užitkové charakteristiky vozu. Sdružené svítilny s oddělenými parabolami pro dálková světla, jsou v této generaci uloženy poměrně vysoko, takže jim nehrozí újma při menších dopravních nehodách. Na zádi jsou svisle orientované sdružené svítilny s čirými kryty blinkrů a couvacích světel včleněny do zadních sloupků. Tím prakticky neomezují přístup k ložné ploše prostoru pro zavazadla. Do stran se otevírající vrata (po odjištění pojistky je lze rozevřít až o 180 stupňů) jsou dělena symetricky. Vůz je dlouhý 496,3 cm a široký 225,4 cm.
Motory, výkony a verze
Jumper Kombi je osazen výkonnými dieselovými a naftovými motory HDI s výkony 100, 120 a 157 k.
V nabídce jsou dvě délky a dvě výšky karoserie v osmi nebo devítimístném provedení (v závislosti na zvoleném jedno nebo dvousedadle spolujezdce). Pro cestování byla speciálně navrženy verze Jumper Travel a Jumper Travel Bus.